Skip to main content

Éljen Óz! A Wicked X Lush kollekció megmutatja, milyen jól pezseg a rózsaszín a zölddel!

A Wicked X Lush kollekció elrepít a csodák földjére, ahol a rózsaszín pompásan pezseg a zölddel, a valószínűtlenül gyönyörű illatok együttállása pedig a zuhany alatt, a kádban és a testápolás során is különleges kincsekkel kápráztat el. Tökéletes válogatás minden boszorkánynak, varázslónak – és Óz földjének lakóinak!

Elphaba és Glinda végre a mozivászonra utaznak a Wicked látványos, generációkon átívelő történetében, mely november 22-én érkezik a mozikba az Universal Pictures forgalmazásában, Magyarországon pedig december 5-től tekinthető meg. A film várva várt bemutatója alkalmából a Lush elhozza a rajongóknak az eddigi legnagyobb Lush-kollaborációt: 11 termék megannyi különböző  termékkategóriában, hogy tényleg mindenki találjon valami igazán lenyűgözőt! 

A Wicked az Óz, a csodák csodája boszorkányainak mindeddig el nem mondott története, mely két nőről, Elphabáról és Glindáról szól, akik valószínűtlen barátságot kötnek, és olyan hatással vannak egymásra, melyet egyikük sem látott előre. Az 1995 óta aktívan kampányoló Lush számára igazán átélhető a történet, mivel szereplői szembeszállnak a szabályokkal és a konvenciókkal, hogy támogassák az embereket, az állatokat és a környezetet, mely otthont ad nekik. Ezen értékek védelme a Lush szívügye.

Fedezd fel a mágikus kollekció termékeit a Lush-applikáció felületén november 19-től, az üzletekben és online pedig november 22-től. 

Minden kádnak jár egy esély a pezsgésre!

PINK FIZZES GOOD WITH GREEN  Fürdőbomba

2 790 Ft

Ez a fürdőbomba nagyon népszerű lesz! Zöld és csillámlóan rózsaszín örvénylés, két egymást remekül kiegészítő illattal. A rózsaolaj könnyű, fényes és krémes virágillata a cédrus- és vaníliaabszolút gazdag, fás illatjegyeivel keveredve alkot kétrészes történetet. 

EMERALD CITY Szappan

3 190 Ft / 100 g

Szappanozd be magad, és irány Smaragdváros, ahol a fahéj és a lime illatos habjai várnak. Nagyszerű és nagyon zöld szappanünnep Smaragdvárosban, a gravitációt is meghazudtoló habokkal.

ELPHABA’S HAT Fürdőbomba

3 190 Ft

Varázsold el a kádat ezzel az ikonikus süveggel, mely boszorkányos átváltozáson megy keresztül: zöld habbal és ragyogó csillámmal árasztja el a vizet. A sötét szumátrai pacsuliolaj, a barátságos vanília és a fűszeres feketeborsolaj mély, rejtélyes aromája. Lazíts a kádban: úgy vagy gyönyörű, ahogy vagy!

GLINDA’S TIARA Szappan

3 190 Ft / 70 g

Van egy jó hírünk! Ez a népszerű fejdísz káprázatosan édes, rózsaszín habokkal és gyöngyözően ezüstös csillámmal tisztít. Szappanozd be magad a brazil narancsolaj és a melengető kardamom népszerű illatával, míg a pompás szantálfaolaj megnyugtatja a bőröd és az elméd. A tökéletesen pink élményért egy kis gyöngyházfényben ragyogó csillámot is hozzákevertünk. 

THE WIZARD Fürdőbomba

3 690 Ft

Nem minden az, aminek látszik. A csillámlóan bronzos külső szédítően zöld, titkokkal és gerániummal teli belsőt takar. Dobd a meleg fürdővízbe, és fedezd fel a gyógynövényes rejtély illatos rétegeit. 

GREEN SHOWER ELIXIR Tusfürdő

3 890 Ft / 115 g-tól

Ez az elbűvölő elixír bezöldíti Óz birodalmát! Huppanj a kádba, és élvezd a füzikefőzet, a brazil narancsolaj és egy csipetnyi benzoégyanta erejét. A citrusosan édes és fanyar illatjegyek boszorkányként repkednek a fürdőszobában, társul szegődve egy zöld, fás illathoz, mely segít a földön maradni. Ha ez a varázsszer van nálad, senki sem győzhet le Óz birodalmában. 

ELPHABA’S BROOMSTICK Többször használható habfürdő

4 590 Ft / 125 g

Ezzel a szegfűabszolúttal és megnyugtató rózsával teli bájitaltól úgy érzed majd, a határ a csillagos ég. A frissítő tangerin illatjegyek boszorkányosan bűbájos illatot alkotnak, mely elrepít Óz birodalmába. 

GLINDA’S WAND Többször használható habfürdő

4 590 Ft / 115 g

Suhints egyet ezzel a többször használható habfürdővel folyó víz alatt egy elbűvölő csobbanásért. A pelyhes habok varázslatosan ölelnek körül, míg a rózsaolaj és a vaníliaabszolút édesen krémes illata megtölti a levegőt. 

ELPHABA THROPP Testpermet

20 000 Ft / 200 ml

Elbűvölő illat azoknak, akik szerint a normalitás túlértékelt. A rózsabors fűszeres fejjegyei a cédrusfa és a megnyugtató vaníliaabszolút gazdag, fás illatán telepszenek meg. Elég egy fújás, mielőtt kilépsz az ajtón, és biztos lehetsz benne, hogy varázslatos leszel.

GLINDA UPLAND Testpermet

20 000 Ft / 200 ml

A fénylő, virágos rózsaolaj csodás illata a benzoégyanta selymesen lágy aromájával keveredik. A krémes vanília és a pisztácia diós jegyei megédesítik az élményt, hogy úgy érezd, Óz birodalma felett szállsz.

SHIZ UNIVERSITY Masszázstömb

4 590 Ft / 70 g

A Shiz Egyetem hallgatói azt üzenik, élvezd az életet! Egy masszázstömb, ami annyira új és erős, hogy bármelyik varázslót vagy boszorkányt ellazítja. A bőröd nyugodt és vidám illatú lesz a fanyar és édes olajok, valamint a kakaó- és sheavaj segítségével. Megköszönheted Óznak! 

Wicked az Universal Pictures forgalmazásában

Két évtizeddel az egyik legkedveltebb és legsikeresebb musical, a Wicked színházi bemutatója után a látványos, generációkon átívelő történet az idei ünnepi szezonban végre a mozivászonra is megérkezik. 

Az elismert filmrendező, Jon M. Chu (Kőgazdag ázsiaiak, New York peremén) által jegyzett Wicked egy kétrészes, magával ragadó kulturális ünnep első fejezete. A Wicked második része a tervek szerint 2025. november 21-én érkezik a mozikba.

A Wicked az Óz, a csodák csodája boszorkányainak mindeddig el nem mondott története, a főszerepben az Emmy-, Grammy- és Tony-díjas Cynthia Erivóval (Harriet, Broadway: Bíborszín),  aki Elphabát, a zöld bőre miatt félreértett boszorkányt alakítja, akinek még fel kell fedeznie valódi erejét. Társa a Grammy-díjas, többszörös platinalemezes énekes világsztár Ariana Grande, mint Glinda, a népszerű fiatal nő, akit a kiváltságok és az ambíciók aranyketrecbe zárnak, de lassan felfedezi a szíve mélyén rejlő jót. 

Ők ketten a Shiz Egyetem diákjaiként találkoznak a fantasztikus Óz földjén, és valószínűtlen, de mély barátságot kötnek. Az Ózzal való találkozást követően barátságuk válaszúthoz érkezik, és életük eltérő irányba indul. Glindát a népszerűség iránti rendíthetetlen vágya miatt elcsábítja a hatalom, míg Elphaba eltökéltsége, hogy hű maradjon önmagához és a körülötte élőkhöz, váratlan és megrázó következményekkel jár a jövőjére nézve. Rendkívüli kalandjaik során végül egyikükből Glinda, a Jó Boszorkány, a másikból pedig a Gonosz Nyugati Boszorkány válik.  

A film további szereplői az Oscar-díjas Michelle Yeoh, mint a Shiz Egyetem előkelő igazgatónője, Madame Morrible; Jonathan Bailey (Bridgerton, Fellow Travelers), mint Fiyero, a komisz és gondtalan herceg; a Tony-jelölt Ethan Slater (Broadway: Spongebob Squarepants, Fosse/Verdon), mint Boq, az önzetlen Munchkin; Marissa Bode, aki játékfilmes debütálásában Nessarosét, Elphaba kedvenc húgát alakítja; és a popkulturális ikon Jeff Goldblum, mint Óz, a legendás varázsló.

A szereplők között szerepel Pfannee és ShenShen, Glinda két ármánykodó honfitársa, akiket az Emmy-jelölt Bowen Yang (Saturday Night Live) és Bronwyn James (Harlots) alakít; egy új, a filmben bemutatkozó karakter, Miss Coddle, akit a Tony-jelölt Keala Settle (The Greatest Showman) játszik, valamint a négyszeres Emmy-díjas Peter Dinklage (Trónok harca) Dr. Dillamond hangjaként. 

A Wicked producere Marc Platt (La La Land, A kis hableány), akinek filmjei, tévéműsorai és színpadi produkciói összesen 46 Oscar-jelölést, 58 Emmy-jelölést és 36 Tony-jelölést hoztak, valamint a többszörös Tony-díjas David Stone (Kimberly Akimbo, Next to Normal), akivel Platt a nagysikerű Wicked színpadi musical producere volt. Az executive producerek David Nicksay, Stephen Schwartz és Jared LeBoff. 

A Gregory Maguire bestseller regénye alapján készült Wickedet a színpadi produkció írója, Winnie Holzman és a legendás Grammy- és Oscar-díjas zeneszerző és szövegíró, Stephen Schwartz adaptálta a filmvászonra. A Broadway színpadi musical producerei a Universal Stage Productions, Marc Platt, az Araca Group, Jon B. Platt és David Stone.

Az Universal Pictures

Az Universal Pictures a Universal Studios egyik részlege (www.universalstudios.com). A Universal Studios az NBCUniversal része. Az NBCUniversal a világ egyik vezető média- és szórakoztatóipari vállalata, amely a szórakoztatóipar, a hírek és az információk forgalmazásával, gyártásával és marketingjével foglalkozik a globális közönség számára. Az NBCUniversal tulajdonosa és üzemeltetője a hír- és szórakoztatóipari hálózatok értékes portfóliójának, egy vezető mozifilmgyártó vállalatnak, jelentős televíziós gyártási tevékenységeknek, egy vezető televíziós hálózatnak és egy világhírű vidámpark-hálózatnak. Az NBCUniversal a Comcast Corporation leányvállalata.

Az Universal Products & Experiences

A Universal Products & Experiences (UP&E) globálisan az NBCUniversal ikonikus márka szellemi tulajdonáért, azaz a Universal Pictures, az Illumination, a DreamWorks Animation és az NBCUniversal Television and Streaming közös együttműködésével alkotott karaktereiért, történeteiért és ezek összességének bővítéséért és fejlesztéséért felel. A részleg ezt innovatív kézzel fogható, illetve digitális termékeken, valamint teljes körű kereskedelmi és termékélményeken keresztül (mind saját, mind harmadik féltől származó szellemi tulajdonú termékek révén) valósítja meg hatalmas vidámparkjaiban helyben, illetve e-kereskedelmi platformokon és kiskereskedőkkel együttműködve szerte a világon. A globális márkastratégia és a kreatív termékek mellett az UP&E három fő szolgáltatása közé tartozik a fogyasztói termékek, játékok és digitális platformok, valamint a vidámparki és kereskedelmi szolgáltatások biztosítása. A Universal Product & Experience a Comcast Corporation leányvállalatához, az NBCUniversal tulajdonában álló Universal Parks & Resorts részleghez tartozik. További információ a universalproductsexperiences.com oldalon érhető el. 

A Lush-ról

A Lusht az 1995-ös megalapítása óta az innovációk és az etikus gondolkodás vezérli. Olyan friss, kézzel készített kozmetikumokat talál fel, gyárt és forgalmaz, mint például a pezsgő fürdőbomba és a szilárd sampon. Azóta, hogy 1989-ben Mo Constantine, a Lush egyik alapítója feltalálta a kerti fészerében, a fürdőbomba globális szenzációvá vált – a Lush tavaly több mint 40,5 millió darabot adott el ebből a saját gyáraiban, kézzel készült termékből.

A Lush a szíve mélyén kampányoló szépségipari cég, amelynek küldetése, hogy legyen terméke minden igényre, és hogy kozmetikai forradalmat robbantva megmentse a bolygót. A végső cél pedig az, hogy Lush-abbá, élőbbé tegye a világot.

A Lush jelenleg 50 ország több, mint 850 üzletében van jelen, 38 weboldallal, melyek világszerte szállítanak házhoz, valamint a több, mint 30 nyelven elérhető applikációk, csatornák és digitális közösségek globális hálózatával.