Skip to main content
|
by: joomlaspecialista

Instant irodalom

14 millió speciálisan erre az alkalomra legyártott Dahl-könyvet osztanak Szét az angol McDonaldsokban a gyermekmenük melle. A promóciós rövid kiadványok részleteket tartalmaznak  olyan nagy sikerű művekből, mint a Matilda, a Charlie és a csokigyár, Vágy a Fantasztikus Róka Úr. A kampány mögött álló National Literacy Trust szerint ezzel a marketing fogással olyan gyerekek is hozzájuthatnak a könyvekhez, akik eddig sosem olvastak, vagy nem volt lehetőségük arra, hogy a népszerű gyerekregényeket megvásárolják maguknak. Az ötlet kitalálói abban bíznak, hogy a fiataloknak megjön a kedvük az olvasáshoz és többször fogják a számítógép és a tv helyett ezt a formáját választani a kikapcsolódásnak.

A McDonaldsnak Nem ez az első ilyen típusú kampánya, 2013-ban a Boldog olvasók programjukban 22 negyedév millió könyvet osztottak szét a gyerekek között. A korábbi sikeres kampány ellenére a Szülői Zsűri nevű Ausztrál Szervezet a program leállítását követeli, ugyanis szerintük ez pont arra szoktatja rá egy gyerekeket, hogy gyorséttermi ételeket fogyasszanak. A McDonalds képviselői szerint viszont AZ Emberek ettől függetlenül is megvennék egy hamburgerjüket, viszont Így Egy műanyag Játék helyett gyerekeik igazi értéket tartalmazó ajándékkal lesznek gazdagabbak.

Az viszont mindenképpen pozitívum lenne, ha egy programnak köszönhetően Minél több gyerek ismerné meg Roald Dahl csodálatos mesevilágát.

Kép forrása: 1

Hasonló cikkek

Hírlevél